Najúžasnejšie slnko na nebi

Zmluvné podmienky

Všeobecné záväzné podmienky

Všeobecné záväzné podmienky k účasti na zájazdoch RICHANTO Global Investment & Advisory S.A..

I. Úvodné ustanovenie
Cestovná kancelária RICHANTO Global Investment & Advisory S.A. (ďalej len CK) zabezpečuje všetky druhy  služieb cestovného ruchu pre domácich a zahraničných klientov. Služby zabezpečuje priamo alebo sprostredkovaním cez iné cestovné kancelárie.
II. Cestovná zmluva
Cestovná zmluva vzniká prijatím záväznej prihlášky na zájazd a uhradením zálohy alebo plnej ceny zájazdu. Jej obsahom je poskytnutie služby cestovného ruchu v rozsahu a za podmienok uvedených v ponukách zájazdov a spresnených v podrobných pokynoch pre účastníka zájazdu.
III. Prihlášky a úhrady
K prihláseniu na zájazd je nutné podať riadne vyplnenú prihlášku na tlačive CK jednotlivcom, alebo vystavením objednávky organizáciou. Za správnosť údajov uvedených na prihláške, resp. objednávke zodpovedá v plnom rozsahu objednávateľ (klient). Za neplnoleté deti podpisuje prihlášku zákonný zástupca. Prevzatie písomnej prihlášky a ďalších potrebných dokladov odsúhlasí CK potvrdením. Pri podaní prihlášky, resp. objednávky je klient povinný uhradiť zálohu vo výške 50% z ceny zájazdu. Doplatok do plnej výšky je klient povinný uhradiť najneskôr 40 dní pred dňom nástupu na zájazd ak nebolo dohodnuté inak.
IV. Ceny zájazdov
Všetky ceny sú vykalkulované z devízového kurzu ku dňu 01.01.2016 (devízy predaj). CK si vyhradzuje právo upraviť cenu zájazdu a dopravy v prípade závažných okolností (zmeny kurzu voči Euro o viac ako 5%, ďalej výrazných zmien cien leteckej a autokarovej dopravy, zmeny daňových predpisov a pod.) Túto zmenu je povinná CK oznámiť klientovi najneskôr 14 dní pred nástupom na zájazd. CK je oprávnená zájazd zrušiť ak nie je dodržaný minimálny počet účastníkov. Klient musí byť o tom informovaný najneskôr 14 dní pred začatím zájazdu. V tom prípade ponúkne CK zákazníkovi náhradný termín zájazdu, alebo zákazník obdrží peniaze za objednané služby späť. Zákazník nemá nárok na ďalšie náhrady. CK si vyhradzuje právo na plné, alebo čiastočné odstúpenie od zmluvy so zákazníkom v prípadoch, ktoré nemôže ovplyvniť. Jedná sa hlavne o zmeny leteckých spoločností a typu lietadiel, posunutím termínu odchodu, zmena poradia jednotlivých akcií počas zájazdu, zmena hotela. CK neručí za následky stávok, povstaní a vojen, nepriaznivých poveternostných podmienok, prírodných katastrof, dopravných kolapsov a zdržaní na štátnych hraniciach. Náklady účastníka, ktoré vznikli v týchto prípadoch CK nehradí.
V. Cestovné doklady
Každý účastník zahraničného zájazdu musí mať vlastný cestovný doklad s platnosťou minimálne 6 mesiacov od termínu ukončenia zájazdu.

Každý účastník zahraničného zájazdu musí mať potvrdenie ošetrujúceho lekára v anglickom jazyku (Travel Klirens) vystavené maximálne 14 dní pred termínom odletu potvrdzujúce, že účastník je schopný letovej prepravy.

Stornovanie podmienky
Zrušenie prihlášky alebo objednávky na zájazd je klient povinný urobiť písomne. V takom prípade je však povinný uhradiť všetky náklady, ktoré v dôsledku  storna vznikli. Pri odoslaní písomného storna zájazdu poštou je pre stanovenie stornovacieho poplatku rozhodujúci dátum odoslania, pri osobnom odovzdaní dátum uvedený na stornovanom liste. Pri zrušení účasti na zájazde si účtuje CK za každú prihlásenú osobu nasledovné stornovacie poplatky:
1.   základný režijný stornovací poplatok 50,- Euro/osoba sa účtuje po zaradení do príslušného zájazdu.
2.   základný režijný stornovací poplatok 140,- Euro v prípade zrušenia objednávky kolektívom (nad 20 osôb) po jej potvrdení.
3.   zvýšený stornovací poplatok sa účtuje vo výške skutočne vzniknutých nákladov, najmenej však:
a)   30% z ceny zájazdu pri zrušení účasti od 40 do 31 dní pred odchodom zájazdu
b)   50% z ceny zájazdu pri zrušení účasti od 30 do 15 dní pred odchodom zájazdu
c)   80% z ceny zájazdu pri zrušení účasti od 14 do 7 dní pred odchodom zájazdu
d)   100% z ceny zájazdu pri zrušení účasti v termíne od 6 dní pred odchodom zájazdu
4.   zvýšený stornovací poplatok sa účtuje, ak dôjde k neúčasti na zájazde v dôsledku:

-    nesprávnych a neúplných údajov na prihláške alebo na mennom zozname
-    nepredložením cestovných dokladov pri zájazdoch do štátov s vízovou povinnosťou v termínoch určených CK
-    neúčasti na zájazde, pretože klient sa v stanovený deň a hodinu nedostavil k odchodu, hoci ho CK riadne upovedomila
-    vrátenia účastníka z hraníc pre nedodržanie pasových, devízových alebo iných predpisov
-    žiadosti organizácie o zmenu termínu zájazdu, ktorý organizácia objednala a bol CK potvrdený, nezbavuje sa organizácia povinnosti platiť stornovací poplatok, pokiaľ organizácia zájazd zruší.
VI. Poistenie
1. Cestovné poistenie nie je kalkulované v cene zájazdu, CK ponúka a odporúča objednávateľovi uzatvoriť komplexné cestovné poistenie, ktoré pokrýva rôzne riziká (zdravotné, úrazové, strata batožiny, zodpovednosť za škodu, storno zájazdu a pod.) spojené s účasťou na zájazde
2. Poistný vzťah vzniká priamo medzi objednávateľom zájazdu a príslušnou poisťovňou. V jednaní o odškodnení poistnej udalosti je poisťovňa v priamom vzťahu k účastníkovi zájazdu a CK neprislúcha  posudzovať existenciu príp. výšku uplatňovaných nárokov z tohto vzťahu.

3. Na požiadanie CK sprostredkuje Komplexné cestovné poistenie pre klienta. Presné znenie poistnej zmluvy a alternatívy poistenia sú k dispozícii v CK.

VII. Reklamácia služieb
CK zodpovedá objednávateľovi za porušenie záväzkov vyplývajúcich z uzatvorenej zmluvy bez ohľadu na to, či tieto záväzky má splniť cestovná kancelária, alebo iní dodávatelia služieb, ktoré sa poskytujú v rámci zájazdu. Objednávateľ uplatní právo na odstránenie chybne poskytnutej služby bezodkladne, a to u dodávateľa služby, alebo u povereného zástupcu cestovnej kancelárie. O uplatnení tohto práva je potrebné urobiť písomný záznam v spolupráci so zástupcom resp. delegátom cestovnej kancelárie. Ak nesplní CK povinnosti vyplývajúce zo zmluvy alebo zo zákona riadne a včas, musí objednávateľ uplatniť svoje právo písomne v CK bezodkladne, najneskôr však do troch mesiacov od skončenia zájazdu, alebo v prípade, že sa zájazd neuskutoční, odo dňa, kedy sa mal zájazd skončiť podľa zmluvy, inak právo zaniká. Na uznanie nárokov pri chybne poskytnutej službe objednávateľ predloží písomný záznam urobený v spolupráci so zástupcom resp. delegátom cestovnej kancelárie.
VIII. Zodpovednosť počas zájazdu
Účastník, ktorý na zájazde poruší zákonné predpisy príslušného štátu, nerešpektuje  program zájazdu, odmieta sa riadiť pokynmi sprievodcu, môže byť vylúčený z pokračovania zájazdu a vrátený na vlastné náklady späť, pričom stráca akýkoľvek nárok na náhradu za nevyužité služby.
IX. Zdravotné záležitosti, škody
Každý zákazník cestuje s vedomím svojho zdravotného stavu a s vedomím úhrady nákladov za lekárske služby a liečenia v zahraničí. Zákazník je povinný nahradiť škodu, ktorú spôsobil v priebehu dopravy a pobytu v dopravnom prostriedku a v ubytovacom zariadení. V prípade, že cestujúci v priebehu zájazdu stratí, alebo sú mu odcudzené doklady, je povinný si pre spiatočnú cestu zabezpečiť nové (náhradné) doklady sám a na svoje náklady. Zákazník sa môže v tomto prípade obrátiť na sprievodcu so žiadosťou o pomoc pri získaní nových, alebo náhradných dokladov pre spiatočnú cestu.
X. Zvláštne služby
Zvláštne služby nie sú súčasťou ceny zájazdu. Tieto služby platí zákazník zvlášť (jednolôžková izba, zvláštna strava, zabezpečenie víz, zabezpečenie dopravy do miesta odletu, ubytovanie pred odletom v mieste odletu a pod.). Zákazník môže svoje požiadavky uviesť pri podaní prihlášky a tieto zaplatiť súčasne pri úhrade zálohy, alebo doplatku ceny zájazdu.
XI.  Záverečné ustanovenie
Všeobecné a záručné podmienky CK sú platné pre účasť na všetkých jej zájazdoch a sú súčasťou prihlášky alebo objednávky. Objednávateľ hromadného zájazdu sa podpisom na potvrdenie objednávky zaväzuje informovať ostatných účastníkov zájazdu o týchto podmienkach.
Tieto Všeobecné zmluvné podmienky účasti na zájazdoch  SUNRISE sú spracované v zmysle zákona o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárii a cestovných agentúr v Belize C.A.
Všetky údaje a pokyny obsiahnuté v katalógu a cenníku CK príp. ponukových listov zodpovedajú informáciám známym CK v čase ich tlače. Objednávateľ svojim podpisom zmluvy o obstaraní zájazdu potvrdzuje, že tieto podmienky sú mu známe, rozumie im a na znak súhlasu ich svojim podpisom potvrdzuje. ​

 

V Belize City, dňa 01.03. 2014

 

Ing. Ľubomír Žolna

za RICHANTO Global Investment & Advisory S.A.

Kontakt

Dovolenka v Kuwaite

richanto.bz@gmail.com

RICHANTO Global Investment & Advisory S.A.
New Horizon Building, Ground Floor,
3 1/2 Miles Philip S.W. Goldson Highway,
Belize City, Belize C.A.

+421 915 933 339 Lubomir-Slovak speaker
+421 908 986 045 Richard-English and Slovak speaker

Vyhľadávanie

© 2014 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode